Followers

Sunday, May 29, 2011

Menyusahkan!

Ada orang mengatakan aku ni menyusahkan? Sebolehnya aku bukan nak menyusahkan orang tetapi adakalanya keadaan memaksa apabila kita ada anak2....
Contoh macam nak pergi keluarkan duit kat mesin atm, kalau ada orang teman kan memudahkan untuk kita keluarkan/masukkan duit since nak parking kat kawasan 'urban' ni memang payah. Daripada nak cari parking dan turun beramai2 dan jalan kaki untuk ke bank... sure tak dapat parking yang dekat kan mudah double park kejap tunggu aje dalam kereta dan keluarkan duit tak sampai 5 minit dah siap masuk balik dalam kereta! dari perkara yang 5-10 minit akan jadi 30 minit kalau aku tak susahkan orang untuk tunggu dalam kereta ngan anak2...
Tapi sekarang aku dah sedar bahawa aku memang menyusahkan orang so lepas ni aku akan biasakan diri untuk buat semuanya sendiri.... So terima kasih kerana sedarkan aku! tapi ingatlah tak ada manusia yang sempurna....

No comments:

Post a Comment